NO ET PERDIS LES NOTÍCIES, TOT A UN CLIC.

Notícies

L’Ajuntament convoca 4 places de recepcionista de les Piscines Municipals

Notícia

Consulta l’anunci de la convocatòria i les bases reguladores al següent enllaç: BASES REGULADORES RECEPCIONISTES PISCINES

L’Ajuntament de Breda obre convocatòria de quatre places de recepcionista de les Piscines Municipals durant la temporada d’estiu 2024. A l’inici d’aquest article s’adjunta l’anuncia de la convocatòria i les bases reguladores del procés selectiu, així com la documentació necessària per prendre part d’aquest procés.

Les places a cobrir es determinaran mitjançant el sistema de concurs oposició lliure, el sistema de funcionament del qual està detallat a l’article 7 de les bases reguladores. El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert fins el proper 17 d’abril. Les sol·licituds han d’incloure els annexos 1 (model de sol·licitud) i 2 (declaració responsable), així com la documentació requerida a l’article 4 de les bases reguladores. Les sol·licituds es poden presentar de dues formes diferents:

  • Telemàticament: Mitjançant una instància genèrica a través del servei E-TRAM de l’Ajuntament de Breda, que trobareu fent clic AQUÍ.

  • Presencialment: A través de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), de dilluns a divendres de 9h a 14h.

Per poder participar del procés selectiu és necessari reunir una sèrie de requisits indicats a l’article 3 de les bases reguladores, que són els següents:

  • Tenir la nacionalitat espanyola. Les persones que la tinguin poden presentar-se al procés selectiu si compleixen els requisits indicats a l’article 57 el Reial Decret Legislatiu, pel que s’aprova el Text Refós de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.El podeu consultar fent clic AQUÍ.
  • Tenir capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
  • Tenir complerts setze anys i no excedir, en el seu cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa (només per Llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l’edat de jubilació forçosa, per a l’accés a l’ocupació pública).
  • No haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a treballs o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars en les que s’hagi estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l’accés a l’ocupació pública.
  • Acreditar coneixements de llengua catalana equivalents al nivell de suficiència de català (C1) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent d’acord amb el Decret 161/2002 i l’Ordre PRE/228/2004.
  • No trobar-se afectades per cap causa d’incapacitat o d’incompatibilitat.
  • Tenir la titulació exigida: títol de graduat d’ESO o equivalent.

Cada plaça de recepcionista correspon a un dels quatre diferents torns horaris en els que es dividirà el servei. Es tracta de dos torns de dilluns a divendres, de 10h a 15h i de 15h a 20h respectivament; i dos torns més els dissabtes i diumenges, també de 10h a 15h i de 15h a 20h.

Les persones que ocupin les places de repecionista tindran diverses funcions, com l’obertura i tancament de la instal·lació, el control d’entrades i sortides del recinte o la supervisió d’un correcte ús de la instal·lació per part dels usuaris i usuàries, entre d’altres. A l’article 2 de les bases reguladores es troben detallades totes les funcions.

Durant el procés també es constituirà una borsa de treball d’auxiliars administratius/ves per cobrir possibles necessitats d’aquesta categoria amb una vigència de fins a tres anys.