NO ET PERDIS LES NOTÍCIES, TOT A UN CLIC.

Notícies

Renovació de la plataforma de tramitació electrònica «E-Tram»

CARTELL

A partir d’ara fer els tràmits administratius amb l’administració municipal de forma telemàtica serà més fàcil, més ràpid i més cómode. L’Ajuntament de Breda ha dut a terme la renovació de la plataforma de tramitació electrònica, donant pas al servei «E-Tram 2.0». Es tracta d’una plataforma facilitada per l’Administració Oberta de Catalunya que suposa un pas endavant en tots els aspectes per tal de millorar l’experiència del ciutadà alhora de tramitar les sol·licituds electrònicament.

La nova plataforma millora la seva antecessora a nivell visual i l’expeirència de l’usuari o usuária, ja que el seu disseny organitza millor els continguts fent una pàgina més intuïtiva i en la que és més fàcil accedir a cada tràmit. D’aquesta forma, a l’hora de fer un tràmit la plataforma va guiant a la persona que l’utilitza, fent la pàgina molt més entenedora i més pràctica.

Podeu accedir a la nova plataforma de tramitació electrònica «E-Tram 2.0» a través d’aquest enllaç: ENLLAÇ E-TRAM 2.0. També trobareu enllaços directes al web municipal, tant a la barra lateral fent clic al banner on posa «E-Tram» com al menú superior, posant el ratolí sobre el menú «Seu electrònica» i posteriorment clicant a l’opció «Tramitació electrònica (E-Tram)».