Tel. 972 870 012|info@breda.cat
Cargando Eventos

El proper 28 de gener de 2026 s’inicia un curs gratuït de salut digital impulsat pel CatSalut, adreçat a persones majors de 60 anys. La formació té com a objectiu ensenyar a utilitzar l’aplicació La Meva Salut al telèfon mòbil i a realitzar diferents gestions sanitàries de manera autònoma. Per apuntar-s’hi cal contactar amb el telèfon 690 138 217.

Tot i que el curs es durà a terme al CAP d’Hostalric, en fem difusió des de l’Ajuntament de Breda perquè pot ser d’interès per a la ciutadania del municipi. La formació es realitzarà al CAP Hostalric, els dimecres i divendres de 16 a 17:30 hores, amb una durada total de 15 hores.

Durant el curs es treballaran continguts pràctics com la consulta de cites mèdiques, l’accés a resultats de proves, la realització de tràmits sanitaris en línia, l’ús de l’IdCAT Mòbil, la gestió de documents i continguts digitals, així com l’ús del mòbil per al lleure (música, sèries, pel·lícules i lectura).

No cal inscripció prèvia. Les persones interessades hauran de portar la fitxa d’inscripció el primer dia de classe. Des de CatSalut es facilitaran els materials informatius per a la difusió del curs, com fulletons, cartells i vídeos informatius. Aquesta formació vol contribuir a millorar l’autonomia digital i facilitar l’accés als serveis de salut.

Ir a Arriba