NO ET PERDIS LES NOTÍCIES, TOT A UN CLIC.

Notícies

Comunicat de l’Ajuntament de Breda sobre el funcionament de Correus a la població

Escut Breda

L’Ajuntament de Breda comunica que s’ha posat en contacte amb l’Oficina de Correus de Santa Coloma de Farners i amb la Subdelegació del Govern d’Espanya a Girona per traslladar-los les diverses problemàtiques relacionades amb el funcionament de l’Oficina de Correus de la nostra població. El consistori ha fet aquest pas davant de les nombroses queixes rebudes per part de la ciutadania en els últims temps amb l’objectiu de trobar una solució als constants canvis de personal i problemes tècnics que pateix el poble de Breda.

A continuació podeu llegir el contingut íntegre de la carta, signada per l’Alcalde de Breda, Dídac Manresa:

Benvolguts/des,
Ens adrecem a vosaltres per fer-vos coneixedors, aquest cop per via oficial, de les diverses problemàtiques que ens estem trobant pel que respecte al normal funcionament de l’oficina de Correos de Breda.

Ja és sabut per vosaltres, però no està de més recordar que portem molt de temps amb un funcionament anormal i deficitari del servei ofert a l’oficina de Breda, amb constants canvis de personal i problemes de caràcter tècnic que impedeixen l’esdevenir ordinari d’una activitat tan essencial com pugui ser la vostra.

És per això que, malgrat les diverses queixes que us hem fet arribar, hem decidit elevar aquesta queixa de manera oficial i exigim que es doni resposta a la situació de l’oficina de Breda.

Comunicar-vos també que hem posat en coneixement de la Subdelegació del Govern la situació de l’oficina de Breda, comminant-los també a fer els passos necessaris per adreçar la situació anòmala que estem vivint i patint.

Mercès per l’atenció que de ben segur dedicareu a la present missiva de queixa.